Otapanje frižidera

otopite vaš frižider na ispravan način

 

 

 

No-Frost uređaj okovan ledom

otapanje No-frost frižidera razlikuje se od običnih, samootapajućih frižidera

Zašto baš Ledo Servis?

Imamo dugogodišnje iskustvo u radu sa klima uređajima raznih modela i brendova

Posedujemo sav profesionalni alat za izvodjenje kvalitetnih radova i otklanjanje kvarova

Pedantni smo, tačni i odgovorni, poštujemo zakazane termine

Ogroman broj zadovoljnih mušterija

Pozicija i održavanje

Frižider i zamrzivač izbegavajte da držite pored šporeta, radijatora ili nekog drugog izvora toplote. Između leđa frižidera (zamrzivača) i zida ostavite 10-ak cm prostora radi što bolje cirkulacije vazduha koji vrši izmenu toplote sa kondenzatora vašeg uređaja (crna rešetka na leđima). Sa kondenzatora, pažljivo pajalicom, skinite prašinu povremeno (2-3 meseca). Termostat, pri normalnim uslovima korišćenja, ne treba prelaziti 2 do 2,5 na opsegu od 1 do 6 (otprilike 1/3 od maksimalnog opsega).

Kako i kada otopiti običan (samootapajući frižider)?

Uređaj je dobro otopiti kada primetite višak leda ali ne i bilo kako. Ne treba ga nikako čistiti nožem, špaklom, šrafcigerom, satarom… ovo su primeri iz prakse. Najsigurnije je prvenstveno isključiti uređaj iz struje, izvaditi namirnice, sipati u plitku posudu toplu vodu, staviti je u frižider ili zamrzivač, ne zatvarati vrata, posudu po potrebi zameniti više puta. Nakon ovakvog postupka led se lakše odvaja od zidova. Kada ste izvukli sav led prebrišite uređaj nekim sredstvom za dezinfekciju, prebrišite gumu na vratima. Nakon obavljenog posla isključite uredjaj na termostat, vratite utikač u utičnicu (struju), namestite uredjaj na svoje mesto i uključite ga na termostat (2  do 2,5 je najčešća pozicija termostata ali je to ipak individualna stvar). 
 Ovaj tekst je napisan u svrhu očuvanja Vaših uređaja i uštede električne energije.

Simptomi za otapanje kod No-Frost frižidera

Na slici iznad je prikazan isparivač No-Frost uređaja okovan ledom. On je u vašem uređaju sakriven iza plastike. Ne pokušavajte da doprete do njega, prepustite to vašem majstoru kada i ako to bude trebalo. Ono što Vi kao krajnji korisnik trebate i možete da uradite je opisano na dalje.

Većina smatra da su No-Frost uređaji osmišljeni tako da se nikada ne trebaju otapati. Međutim, ne tako često, i ovim uređajima je potrebno otapanje. Otapanje se razlikuje od optapanja običnih ili samootapajućih frižidera.

Kako da prepoznate da je vašem no-frost uređaju došlo vreme da se isključi iz struje i otopi?

Najčešći simptom je da Vaš uređaj odlično (skoro bez ikakvih promena) hladi u zamrzivačkom odnosno minusnom delu, dok se u frižiderskom, plusnom delu oseća povišena temperatura, namirnice počinju polako da se osećaju a napici su nazadovoljavajuće temperature.

Način otapanja No-Frost uređaja

Na slici iznad je prikazan odleđen isparivač jednog No-Frost uređaja. Isparivač je u frižideru sakriven iza plastike tako da korisnici ne mogu i ne trebaju videti u kakvom je on stanju.

Otapanje podrazumeva isključivanje uređaja iz struje, oslobađanje od namirnica, i ostavljanje u takvom stanju sa otvorenim vratima narednih 24 sata. Tek tada je vaš uređaj otopljen i spreman za ponovno korišćenje. Ovako nešto je poželjno odraditi jednom godišnje. Ne morate čekati simptome neispravnosti, otopite uređaj preventivno.

Upozorenje: ako se na vašem uređaju ovi simptomi ponove u narednih 10 do 15 dana, obavezno pozovite stručno lice kako bi otklonio uzrok kvara.

Za sve ostale korisne savete budite slobodni i pozovite nas.

Vaš “Ledo Servis Niš”

063 304 110

Dubinsko čišćenje Klima

Servis i popravka Klima

Montaža Klima

Servis Frižidera

Predstavljamo Vam neke od naših klijenata

Recenzije naših klijenata

Goran Radojković
Goran Radojković
2022-07-25
Pravi profesionalci.Preporuka.
Senka Simonović
Senka Simonović
2022-07-20
Momci su sjajni, u sred jula su našli vremena i došli sutradan po pozivu. Prijatni i profesionalni, došli su na vreme, brzo su otklonili problem i izašli u susret da ostanu duže i dodatno je očiste, iako su bili u gužvi. Spasili su nas u paklenoj nedelji, stara klima radi perfektno kao nova sada, sve preporuke
Nenad Milenkovic
Nenad Milenkovic
2022-07-16
great services, great quality
Nebojša “Nebi” Nešic
Nebojša “Nebi” Nešic
2022-07-12
Sve pohvale
Marko Milenković
Marko Milenković
2022-07-06
Odličan servis, brzi, detaljni i efikasni!
Drazen Nikolic
Drazen Nikolic
2022-06-30
Vidi se da ljudi imaju puno iskustva, profesionalna usluga i vrlo su prijatni za saradnju.